حضور میلی در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴
تجربه‌ای تازه از طلا در اقتصاد دیجیتال
کد خبر : ۸۰۳۲۹۷
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۰۳
-
زمان : ۱۳:۱۵
|
دسته بندی: ارز و طلا

حضور میلی در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ تجربه‌ای تازه از طلا در اقتصاد دیجیتال

اپلیکشین میلی به عنوان یکی از نوآورترین بازیگران در صنعت طلای آنلاین ایران در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ حضوری فعال و همه جانبه خواهد دارای بود.

به گزارش پول و تجارت، نمایشگاه بین المللی الکامپ پس از چندین ماه انتظار سرانجام از سوم تا ششم مهر ماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد گردید.

این نمایشگاه مانند تجربه سال‌های گذشته بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های فعال در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور خواهد قرار دارای بود و فرصتی هست تا توانمندی‌های اکوسیستم دیجیتال ایران معرفی و فعالان این با مخاطبان و کاربران این عرصه تعامل داشته باشند.

غرفه میلی در سالن‌های ۸ و ۹ قرار گرفته و بزرگ‌ترین بازیگر طلای آنلاین ایران در الکامپ۱۴۰۴ حضوری فعال خواهد دارای بود. بازدیدکنندگان امکان داردند در تمام روز‌های برگزاری نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۶ با حضور در غرفه میلی، همزمان با تجربه یک فضای تعاملی در حوزه طلا، با تیم مدیریتی و کارشناسان میلی گفت‌و‌گو کنند.

در آستانه برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴، اعلام شده که غرفه «میلی» مجموعه‌ای از برنامه‌های تعاملی را برای بازدیدکنندگان تدارک دیده هست. یکی از این برنامه‌ها نمایش یک میلی‌گرم طلا به‌عنوان کوچک‌ترین واحد سرمایه‌گذاری هست؛ رویکردی که امکان مشاهده عینی و ملموس ارزش طلا را برای علاقه‌مندان فراهم انجام می‌دهد.

نیز برنامه‌ای با عنوان «گردونه شانس» در نظر گرفته شده که قرار هست با جوایز کوچک طلایی و سازوکار ثبت‌نام و معرفی کاربران، جنبه‌ای سرگرم‌کننده و تعاملی به حضور میلی در این رویداد بدهد.

در کنار اینها، کارت هدیه طلا به‌عنوان یکی از محصولات جدید معرفی خواهد گردید؛ کارتی که قابلیت اضافه‌شدن به حساب کاربری یا نقد شدن را دارد و امکان داردد برای هدیه‌دادن به دوستان یا همکاران استفاده شود.

امیرحسین صدقی، مدیر روابط عمومی میلی با اشاره به اهمیت حضور میلی در الکامپ بیان می‌کند: ما به الکامپ آمده‌ایم تا نشان دهیم طلا دیگر صرفاً یک دارایی سنتی نیست. طلا امکان داردد بخشی از زندگی دیجیتال مردم باشد؛ درست در کنار سایر ابزار‌های مالی که هر روز استفاده می‌کنیم. هدف ما این هست که بازدیدکنندگان غرفه میلی، طلا را هم ببینند، هم لمس کنند و هم تجربه‌ای واقعی از آینده سرمایه‌گذاری آنلاین داشته باشند.

او تاکید انجام می‌دهد: پس از تجربه بحران‌های اخیر در صنعت، نیاز قرار دارای بود که میلی تعاملات خود را افزایش دهد و الکامپ فرصتی هست برای بازسازی اعتماد، گفت‌و‌گو با نهاد‌های تنظیم‌گر و نمایش دستاورد‌های یک تیم که توانسته بزرگ‌ترین جامعه کاربری آنلاین طلا را در ایران شکل دهد.

میلی تاکنون موفق شده بیش از ۱۲میلیون کاربر را جذب کند و با راه‌اندازی ۱۲ شعبه حضوری در سراسر کشور، پیوندی میان خدمات آنلاین و تجربه فیزیکی ایجاد کند. محصولات جدیدی همچون میلی‌پرو، کارت‌های هدیه و طرح‌های سرمایه‌گذاری خرد، بیانگر تلاش این مجموعه برای دموکراتیزه‌کردن دسترسی به بازار طلا و ایجاد شفافیت در بازاری هست که سال‌ها در انحصار فضای سنتی قرار دارای بود.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه