نوآوری دیجیتال، راهبرد اصلی بیمه سرمد در بازار بیمه
کد خبر : ۸۰۴۵۷۲
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۰۶
-
زمان : ۱۲:۳۹
|
دسته بندی: بیمه

نوآوری دیجیتال، راهبرد اصلی بیمه سرمد در بازار بیمه

سید محمد مهدی بهشتی‌نژاد مدیر عامل بیمه سرمد به همراه اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت، با حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۴) از غرفه بیمه سرمد و بانک صادرات ایران بازدید کردند. ؛

به گزارش پول و تجارت، سید محمد مهدی بهشتی‌نژاد مدیر عامل بیمه سرمد به همراه اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت، با حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۴) از غرفه بیمه سرمد و بانک صادرات ایران بازدید کردند.

بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در حاشیه بازدید از الکامپ ۲۸ با تأکید بر اهمیت حضور در این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه الکامپ فرصت مغتنمی هست تا ضمن تعامل با فعالان حوزه فناوری، توانمندی‌های سرمد در عرصه بیمه‌گری دیجیتال را معرفی کنیم. در این بین پلتفرم “سرمد من” آغازگر فصل تازه‌ای در تجربه مشتریان بیمه سرمد خواهد قرار دارای بود و ما تلاش می‌کنیم خدمات بیمه‌ای را ساده‌تر، سریع‌تر و در دسترس‌تر ارائه کنیم.

مدیر عامل بیمه سرمد در ادامه با اشاره به خدمات گسترده شعبه مجازی بیمه سرمد در زمینه‌هایی همچون صدور از مجاری مختلف، معرفی انواع حوزه‌های بیمه‌ای، پیگیری خسارات و بسیاری از خدمات بیمه‌ای دیگر افزود: سامانه هوش تجاری و شعبه مجازی سرمد، ابزارهایی هستند که ضمن تقویت فرایندهای داخلی، زمینه ارائه خدمات نوین و کارآمد به بیمه‌گزاران را فراهم می‌کنند. این مسیر بخشی از راهبرد اصلی ما برای پیشگامی در تحول دیجیتال صنعت بیمه هست.

شرکت بیمه سرمد در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۴) در کنار بانک صادرات ایران حضور یافت و تازه‌ترین محصولات و خدمات فناورانه خود را در معرض دید فعالان حوزه فناوری و بیمه قرار داد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه