به گزارش پول و تجارت، شیما آراء با اشاره به امکانات جدید اپلیکیشن این شرکت و رونمایی از محصول بیمه عمر متصل به طلا که بهصورت آنلاین در اختیار نمایندگان این شرکت قرار گرفته هست، اظهار دارای بود: پوشش اثر تورم در بیمهنامههای عمر تشکیل سرمایه، طی چندین سال اخیر به یکی از دغدغههای اصلی شرکتهای بیمه تبدیل شده هست.
وی، توضیح داد: نرخهای تضمینی که بر اساس آییننامههای فعلی و سابق بیمهنامهها ارائه خواهد گردید، نامکان داردد پاسخگوی نیاز روز مشتریان برای مقابله با تورم و نیز ایجاد بازدهی مشابه سایر بازارهای مالی باشد بنابراین نظر به این که سرمایهگذاری در طلا در بلندمدت امکان داردد بازدهی مناسبی داشته باشد، ما محصول بیمه عمر یونیتلینک متصل به طلا را طراحی کردیم تا بتوانیم همزمان با نیازهای مشتریان پیش برویم و امکان پوششدهی بهتر و بازدهی مناسبتر را برای آنان فراهم کنیم.
قائم مقام مدیرعامل بیمه سامان، درسومین روز از بیست و هشتمین دوره نمایشگاه الکامپ، و در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ، به حضور پرشور نسل جوان دراین نمایشگاه اشاره کرد و اظهار دارای بود: امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاههایی بتوانیم ارتباط نسل Z را با محصولات بیمهای بیشتر کنیم.
آراء افزود: نظر به پیشرفت تکنولوژی و گرایش مردم به استفاده از اپلیکیشنها برای خرید نیازمندیهای روزمره، در حوزه بیمه نیز نیاز به امکانات آنلاین مانند تمدید بیمهنامه، مشاهده سوابق بیمهنامه و پرداخت خسارت احساس خواهد گردید.
وی افزود: به همین دلیل، ما در بیمه سامان اقدام به طراحی اپلیکیشنی کردهایم که این خدمات را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهد و فرایندهای بیمهای را برای آنها ساده و دسترسپذیر کند.
دیدگاهها