به گزارش پول و تجارت، شرکت بیمه دی همواره ارتقا کیفیت خدمات بیمه ای به منظور حفظ مشتریان و ارایه خدمات مطلوب تر به آنان را در دستور کار خود قرار داده هست و درهمین راستا، گامی بلند را به سوی گسترش بازارهای خود برداشته و امید هست با ایجاد و تقویت مزایای رقابتی خود، اهداف تعیینشده را محقق کند. به بهانه تفاهم نامه همکاری شرکت بیمه دی با سازمان منطقه آزاد کیش، شیما اسدپور مدیرشعبه این شرکت درکیش به خبرنگار ما بیان کرد: درسالهای اخیر، نارضایتی کیشوندان از کیفیت خدمات، شبکه درمانی محدود و فرآیندهای پیچیده، همواره یکی از چالشهای اصلی زندگی دراین منطقه بوده هست و بیمه دی، با پیشینهای موفق درهمکاری با سازمانهای بزرگ مثل بنیاد شهید وطیف گستردهای ازمشتریان حقیقی، با انعقاد این تفاهم نامه فرصت پیدا کرد تا بهعنوان یک شرکت پاسخگو و تحولگرا، استانداردهای جدیدی در ارائه خدمات بیمهای درکیش تعریف نماید.
وی تصریح کرد: بیمه دی با دسترسی به بیش از ۱۲ هزار مراکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور و نیز ۲۸ مرکز طرف قرارداد در جزیره زیبای کیش یکی از گستردهترین شبکههای درمانی را درمیتواند. این مزیت، برای ساکنان کیش که اغلب در دسترسی به خدمات درمانی باکیفیت محدودیت داشتهاند، امکان داردد نقطه عطفی محسوب شود و این پوشش سراسری و پیوسته خدمات درمانی، آرامش خاطر و امنیت سلامت را برای خانوادهها و نیروی کار فراهم انجام میدهد.
شیما اسدپور درادامه با اشاره به توانگری مالی شرکت بیمه دی افزود: بیمه دی با برخورداری از توانگری مالی سطح بالا، قادر هست به تعهدات خود به موقع عمل کندو این ویژگی، نهتنها اعتماد مشتریان را جلب انجام میدهد، بلکه در شرایط بحرانی نیز امنیت مالی آنها را تضمین انجام میدهد.
وی در پایان با ذکر شعار همیشگی «با شما برای جبران » در خدمت رسانی حاضر هستیم اظهار امیدواری کرد: شرکت بیمه دی در تلاش هست تا با تمام توان در ارائه خدمات بیمه ای به کیشوندان عزیز پیشرو و ثابت قدم باشد و رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماید.
دیدگاهها