به گزارش پول و تجارت به نقل از خبرآنلاین، اوایل امسال، نسخهای روشنتر از لوگوی چهاررنگ با طراحی گرادینت برای Google Search معرفی گردید. حالا گوگل همان «G» تازه را به عنوان نماد رسمی در سطح شرکت برگزیده هست.
لوگوی معروف «G» که سالها با چهار رنگ کلاسیک آبی، قرمز، زرد و سبز شناخته میگردید، حالا جای خود را به نسخهای تازه با طیف رنگینکمانی داده هست.
گوگل اعلام کرد که لوگوی تازه «G» با طراحی گرادینت رنگینکمانی از این پس بهعنوان نماد رسمی شرکت در همه پلتفرمها مورد استفاده قرار دریافت میکند. این تغییر بزرگ، نخستین تحول عمده در لوگوی گوگل طی ۱۰ سال گذشته هست.
گوگل اعلام کرد که این تغییر بخشی از استراتژی جدید در «عصر هوش مصنوعی» هست. طیف رنگی جدید قرار هست حس پویایی، خلاقیت و انرژی را منتقل کند و نشان دهد که برند گوگل همگام با تحولات فناوری در حال پیشرفت هست.
براساس نظرسنجی Android Authority، حدود ۷۷ درصد کاربران لوگوی رنگینکمانی را پسندیدهاند و تنها ۲۳ درصد همچنان طرفدار نسخه کلاسیک هستند.
دیدگاهها