به گزارش پول و تجارت به نقل از زومیت، همه ما پراید را میشناسیم؛ خودرویی قدیمی که بهخاطر قیمت نسبتا ارزانتر و قطعات در دسترس، برای سالها یکی از پرفروشترین خودروهای ایران قرار دارای بود. ریشه پراید به فورد فستیوا برمیگردد. مدلهای اولیهی پراید بعدها توسط شرکت کیا با تغییراتی در کرهی جنوبی تولید گردید؛ اما بهدلیل نبود ایمنی لازم نتوانست مجوز صادرات به آمریکا و اروپا را بگیرد.
تولید پراید در ایران از سال ۱۳۷۲ توسط سایپا در دو مدل سدان و هاچبک تحت عنوان «صبا» و «نسیم» آغاز گردید. حالا در سال ۱۴۰۴ از هوش مصنوعی کمک گرفتیم تا پراید جدید را به تصویر بکشیم.
ما به کمک هوش مصنوعی پراید را فیسلیفت کردیم. طی این فرآیند پلتفرم خودرو تغییر نمیکند و نمیشود انتظار تغییرات ساختاری عمیق را دارای بود. شرکتهای بزرگ برای کاهش هزینهها معمولاً خودروهایشان را پس از سه یا چهار سال فیسلیفت میکنند تا با تغییرات ظاهری اندک بتوانند فروششان را بالا نگه دارند.
دیدگاهها