به گزارش پول و تجارت به نقل از بانک سینا، اکبر جلیلی، عضو هیئتمدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، در این وبینار با اشاره به اهمیت رعایت اهداف ترسیمشده بیان کرد: بانک سینا برای سال جاری دستیابی به منابع ۲۰۰ همتی را هدفگذاری کرده و لازم هست همکاران برای تحقق این امر در نیمه دوم سال، تلاش ویژهای داشته باشند .
وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفهای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و بیان کرد: همین ویژگیها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.
جلیلی نیز به برنامههای آتی بانک اشاره کرد و بیان کرد: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری هست و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد گردید .
در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدلهای بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.
برآور با تأکید بر سادهسازی مدلهای بازاریابی بیان کرد: الگوهای طراحیشده نمیشود باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.
دیدگاهها