کاهش زیان انباشته و مطالبات غیرجاری بانک دی
کد خبر : ۸۰۷۱۷۹
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۱۳
-
زمان : ۱۳:۳۵
|
دسته بندی: بانک

کاهش زیان انباشته و مطالبات غیرجاری بانک دی

مدیرعامل بانک دی در دومین نشست ارزیابی عملکرد و پایش برنامه‌های شعب تهران بانک دی که با هدف بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال ۱۴۰۴ برگزار گردید، توسعه ایجاد شده در سهم بازار بانک دی را نتیجه «تغییر ...

به گزارش پول و تجارت، در این نشست که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، امجد خضری، نایب‎‌رئیس هیأت‌مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد ستاد برگزار گردید، رؤسای شعب تهران به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه نخست خود در سال ۱۴۰۴ خود پرداختند.

برات کریمی در این نشست با اشاره به دستاوردهای عملکردی بانک دی طی هشت ماه گذشته بیان کرد: «با تغییر رویکردها و استراتژی‌های بانک طی هشت ماه گذشته و همت جهادی و روحیه مثال‌زدنی ایجاد شده در بدنه بانک شاهد توسعه سهم بازار بانک دی در نظام بانکی بودیم. رشد شاخص‌های عملیاتی در کنار دستاوردهایی مانند حذف اضافه برداشت از بانک مرکزی و کاهش زیان انباشته و مطالبات غیرجاری نشان داد که با تلاش و همدلی امکان دارد به اهداف رسید.»

وی ادامه داد: «شکل‌گیری رویکردهای نوین مدیریتی، فضای تازه‌ای برای توسعه فعالیت‌های بانک ایجاد کرده هست. یکی از محورهای اصلی این تغییر رویکرد، تمرکز ویژه بر درآمدهای ارزی هست که ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی برای بانک به همراه داشته هست. این درآمدهای غیرمشاع و با کیفیت، نه تنها  موجب بازده قابل توجه شعب در بخش ارز خواهند گردید؛ بلکه به علت خاص بودن اغلب مشتریان فعال در این حوزه، به بهبود سایر شاخص‌های عملکردی شعبه شامل جذب سپرده، اعطای تسهیلات و ایجاد تعهدات نیز کمک شایانی خواهد کرد. خوشبختانه در ماه‌های اخیر، نتایج عملی این نگاه تازه نمایان شده و درآمدهای ارزی بانک رشد مناسبی داشته و زمینه‌های جدیدی برای حضور فعال‌تر در بازارهای مالی فراهم شده هست.»

کریمی با تأکید بر اهمیت پویایی بیشتر شعب در ارائه خدمات تعهدی و افزایش درآمدهای کارمزدی بیان کرد: «هم‌اکنون نظر به رویکرد اصلی بانک در توسعه خدمات تعهدی و درآمدهای کارمزدی، بایستی تمامی تمهیدات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد در راستای تسهیل و توانمندسازی همکاران شعب در این مسیر باشد.»

وی افزود: «با همت ایجاد شده در میان همکاران، امروز شاهد رشد چشمگیر منابع بانک دی هستیم که این امر اقتضا انجام می‌دهد متناسب با این رشد، شعب در تخصیص منابع و ارائه تسهیلات نیز بیش از پیش کوشا باشند.»

وی ادامه داد: «بانک دی باید به سمت جذب و ارائه خدمات به مشتریان بزرگ نیز حرکت کند؛ ما باید برای یک بانک بزرگ، کارهای بزرگ و اندیشه‌های بزرگ داشته باشیم. در این مسیر، تکریم خانواده معظم ایثارگران همچنان در اولویت هست و در کنار آن باید علاوه بر تکریم مشتری، نقش مشاور امین برای آنان ایفا کنیم و امید را به مشتریان خود منتقل کنیم.» 

برات کریمی، با تأکید بر روند رو به رشد عملکرد شعب در سه‌ماهه دوم سال، گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم و با همدلی و تلاش جمعی، عملکرد سه‌ماهه دوم نسبت به سه‌ماهه نخست سال به‌مراتب بهتر قرار دارای بود و رشد قابل‌توجهی در شاخص‌ها داشتیم.»

مدیرعامل بانک دی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: «در بانک دی برای جلب رضایت مشتری و تحقق خواسته‌های آنان همه‌ی مسیرها باز هست؛ اما تحقق این مهم وابسته به نگرش و رفتار سازمانی رؤسای شعب و سایر همکاران پرتلاش ما در صف هست.»
 
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه