به گزارش پول و تجارت، در آیین معارفه وحید غفوری سرپرست جدید شعبه بیمه سرمد در استان آذربایجان شرقی که با حضور بزرگزاده معاون بازاریابی و شبکه فروش، فرشباف مدیر شعب و شبکه فروش و کارکنان شعبه آذربایجان شرقی بیمه سرمد در محل شعبه برگزار گردید، بر لزوم همافزایی میان شبکه بانکی و بیمهای و ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان تأکید گردید.
در این مراسم بزرگزاده معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد، ضمن تاکید بر اهمیت توانمندی نیروی انسانی و شبکه فروش بیمه سرمد به عنوان سرمایه اصلی شرکت بیان کرد: اطمینان دارم با تجربه، انگیزه و رویکرد حرفهای آقای غفوری، شاهد جهش قابل توجهی در شاخصهای عملکردی شعبه آذربایجان شرقی خواهیم قرار دارای بود.
وحید غفوری نیز ضمن قدردانی از اعتماد مدیریت ارشد شرکت، بر تعهد خود به توسعه بازار، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان تأکید کرد و بیان کرد با برنامهریزی هدفمند و همراهی کارکنان شعبه تلاش خواهیم کرد بیمه سرمد را به یکی از برندهای برتر بیمهای در استان تبدیل کنیم.
در ادامه بزرگزاده ضمن مکالمه با کارکنان شعبه، از نزدیک در جریان روند امور و چالشهای عملیاتی قرار گرفت. وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران، بر نقش کلیدی کارکنان شعب در تحقق اهداف شرکت تأکید کرد و بیان کرد: همدلی، پاسخگویی و چابکی سازمانی سه رکن اساسی در مسیر موفقیت بیمه سرمد هستند.
در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی، محسن بزرگزاده با حضور در دفتر امیرگان، مدیر شعب بانک صادرات استان، با تاکید بر اهمیت تقویت تعاملات دوجانبه و گسترش خدمات مشترک به مشتریان،همکاری نزدیک میان بانک صادرات و بیمه سرمد را یکی از محورهای اصلی توسعه بازار دانست و بیان کرد: همافزایی میان بانک و بیمه سرمد امکان داردد منجر به ارائه خدمات یکپارچه و افزایش رضایت مشتریان شود. وی نیز با اشاره به معارفه سرپرست جدید بیمه سرمد در شعبه آذربایجان شرقی افزود: تمرکز ما بر تقویت روابط سازنده با بانک صادرات، توسعه خدمات نوآورانه بیمهای و جلب رضایت بیمهگزاران هست و این مأموریت را با همراهی مدیران تازهنفس و پرانرژی دنبال میکنیم.
دیدگاهها