ترامپ حریف لبوبو نشد
کد خبر : ۸۰۷۴۵۸
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۱۳
-
زمان : ۱۸:۱۴
|
دسته بندی: اسلایدر

ترامپ حریف لبوبو نشد

پول و تجارت: با وجود جنگ تجاری میان چین و آمریکا و تعرفه‌های سنگین مرتبط که موانعی جدی برای بسیاری از کالاهای چینی ایجاد کرده‌اند، محبوبیت لبوبو همچنان به‌طور قابل‌توجهی قدرتمند باقی مانده هست.

به گزارش پول و تجارت به نقل از جماران، در اوت ۲۰۲۵، «وانگ نینگ» مدیرعامل پاپ مارت اعلام کرد که فروش روزانه جهانی لبوبو تا سپتامبر به بیش از ۱۰ میلیون واحد خواهد رسید.

هم‌اکنون، پاپ مارت حدود ۴۰ فروشگاه در ایالات متحده و نزدیک به ۴۰۰ شعبه در چین دارد و قصد دارد تعداد فروشگاه‌های خود در آمریکا را دو برابر کند. در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۵، شرکت‌های علی‌بابا و علی‌اکسپرس طی یک رویداد پخش زنده، لابوبو را در آمریکا معرفی کردند که بلافاصله به فروش کامل منجر گردید. نیز پیش‌فروش جهانی «لابوبو ۳.۰» توسط JD.com بیش از ۳۰۰ هزار واحد را تنها در یک هفته به فروش رساند که هم اصالت محصول و هم دسترسی به نسخه‌های کمیاب را تضمین می‌کرد.

با وجود جنگ تجاری میان چین و آمریکا و تعرفه‌های سنگین مرتبط که موانعی جدی برای بسیاری از کالاهای چینی ایجاد کرده‌اند، محبوبیت لبوبو همچنان به‌طور قابل‌توجهی قدرتمند باقی مانده هست. شرکت پاپ مارت در برابر فشارهای ناشی از تعرفه‌ها، با تنوع‌بخشی به زنجیره تأمین، تغییر در رویکردهای قیمتی و گسترش سریع به بازارهای خارج از ایالات متحده واکنش نشان داده هست.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه