به گزارش پول و تجارت تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۴با پیشپرداخت ۶۹۶ میلیون تومان و اقساط ۲۳ میلیون تومانی در ۶۰ ماه عرضه خواهد گردید؛ این طرح بیشترین مدت بازپرداخت را دارد و مناسب خریدارانی هست که قصد پرداخت ماهیانه کمتر با دوره طولانیتر را دارند.
تارا دندهای V۱ مدل ۱۴۰۳با پیشپرداخت ۴۲۸ میلیون تومان و اقساط ۱۵ میلیون تومانی در ۴۸ قسط ارائه شده هست. این طرح از اقتصادیترین گزینههای فروش اقساطی تارا محسوب خواهد گردید و برای مشتریانی که به دنبال خرید کمهزینهتر هستند، گزینهای مناسب هست.
تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۴با پیشپرداخت ۶۷۵ میلیون تومان و اقساط ۵۵ میلیون تومانی در ۲۴ قسط در اختیار متقاضیان قرار دارد. این طرح کوتاهمدتتر هست و مجموع بازپرداخت کمتری نسبت به طرحهای بلندمدت دارد.
تارا دندهای V۱ مدل ۱۴۰۴با پیشپرداخت ۶۹۰ میلیون تومان و اقساط ۲۸ میلیون تومانی در ۳۶ قسط عرضه خواهد گردید که تعادلی میان میزان پیشپرداخت و طول اقساط ایجاد کرده هست.
شرایط فروش اقساطی تارا - مهرماه ۱۴۰۴ |
|||||
مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) |
پیشپرداخت (تومان) |
مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط |
تارا اتوماتیک V۴ LX | ۱۴۰۴ | صفر | ۶۹۶۰۰۰۰۰۰ | ۲۳۰۰۰۰۰۰ | ۶۰ |
تارا دندهای V۱ پلاس ۶ سرعته | ۱۴۰۴ | صفر | ۴۲۸۰۰۰۰۰۰ | ۱۵۰۰۰۰۰۰ | ۴۸ |
تارا اتوماتیک V۴ LX | ۱۴۰۴ | صفر | ۶۷۵۰۰۰۰۰۰ | ۵۵۰۰۰۰۰۰ | ۲۴ |
تارا دندهای V۱ پلاس پلاس ۶ سرعته | ۱۴۰۴ | صفر | ۶۹۰۰۰۰۰۰۰ | ۲۸۰۰۰۰۰۰ | ۳۶ |
تارا اتوماتیک V۴ LX | ۱۴۰۳ | صفر | ۴۶۴۰۰۰۰۰۰ | ۲۰۰۰۰۰۰۰ | ۶۰ |
در بخش طراحی داخلی، تارا و دنا پلاس هر دو تلاش کردهاند تا با امکانات مدرن و کیفیت قابلقبول، حس خودروهای بهروزتر را منتقل کنند؛ اما تفاوتهایی میان آنها وجود دارد که امکان داردد در انتخاب نهایی خریداران تأثیرگذار باشد.
کابین تارا از همان نگاه اول، طراحی مینیمالتر و مدرنتری نسبت به دنا دارد. داشبورد تارا با خطوط ساده، نمایشگر مرکزی لمسی و ادوات کنترلی با چیدمان منطقی، تجربهی کاربری آسانتری ارائه میدهد. صندلیها در نسخه اتوماتیک از نوع چرمی هستند و فرم ارگونومیک آنها برای مسیرهای طولانی مناسبتر هست. کیفیت متریال در تارا قابل قبول هست و در مدلهای جدید، استفاده از پلاستیک نرم در بخشهایی از داشبورد دیده خواهد گردید.
در مقابل، دنا پلاس با طراحی داخلی کلاسیکتر و داشبوردی با حجم بیشتر، حس سنگینتر و رسمیتری القا انجام میدهد. فرمان چندینکاره و صندلیهای مجهز به گرمکن و تنظیم برقی (در چندین نسخهها) از نقاط قوت دنا محسوب میشوند. با این حال، ارگونومی در چندین بخشها مثل محل قرارگیری کلیدها و دید جانبی، نسبت به تارا ضعیفتر ارزیابی خواهد گردید.
از نظر فضای کابین، تارا به خاطر استفاده از پلتفرم جدیدتر، فضای پای بیشتری برای سرنشینان عقب فراهم کرده هست. عایقبندی صوتی نیز در تارا بهتر عمل انجام میدهد و صدای جاده و موتور کمتر به داخل منتقل خواهد گردید.
در مجموع، اگر خریدار به دنبال کابینی مدرنتر، خلوتتر و کاربردیتر باشد، تارا انتخاب منطقیتری هست. اما اگر امکانات رفاهی متنوعتر و حس لوکستری مدنظر باشد، دنا پلاس هنوز جایگاه خود را حفظ کرده هست.
دیدگاهها