تأکید بر نقش آموزش نمایندگان در توسعه و ارتقاء شبکه فروش بیمه سرمد
کد خبر : ۸۰۷۶۴۶
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۱۴
-
زمان : ۰۹:۳۴
|
دسته بندی: بیمه

تأکید بر نقش آموزش نمایندگان در توسعه و ارتقاء شبکه فروش بیمه سرمد

محسن بزرگ‌زاده، معاون بازاریابی و شبکه فروش به همراه فرشباف مدیر شعب و شبکه فروش شرکت، در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی، با نمایندگان فعال بیمه سرمد در استان دیدار و مکالمه کردند.؛

به گزارش پول و تجارت، محسن بزرگ‌زاده، معاون بازاریابی و شبکه فروش به همراه فرشباف مدیر شعب و شبکه فروش شرکت، در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی، با نمایندگان فعال بیمه سرمد در استان دیدار و مکالمه کردند

 

بزرگ‌زاده در این نشست صمیمی ضمن بررسی عملکرد نمایندگان و شبکه فروش استان در شش ماهه ابتدای سال جاری بیان کرد: نمایندگان، بازوی اصلی شرکت در ارتباط با مردم هستند و نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف بازاریابی دارند. موفقیت بیمه سرمد در گرو پویایی، دانش حرفه‌ای و ارتباط مؤثر نمایندگان با مشتریان و بیمه شدگان هست.

 

معاون بازاریابی و شبکه فروش شرکت با اشاره به لزوم ارتقای سطح خدمات و توسعه سهم بازار افزود: برنامه‌های بازاریابی شرکت با محوریت آموزش، توانمندسازی شبکه فروش و ارائه محصولات نوآورانه با هدف ایجاد انگیزه، حمایت و فراهم کردن بستر رشد برای نمایندگان در حال اجراست که امیدداریم با تلاش و پشتکار نمایندگان محترم شرکت این برنامه‌ها به نتایج مطلوب و اثربخشی دست یابد.

 

در پایان نشست، نمایندگان حاضر به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و تجربیات کاری خود پرداختند و درباره راهکارهای بهبود تعاملات با شعبه و توسعه فروش به بحث و تبادل نظر نشستند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه