به گزارش پول و تجارت، هادی عبداللهی بیان کرد: نمایندگان همواره نقش محوری در تقویت برند و رضایتمندی مشتریان ایفا میکنند.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از تعامل روزافزون ستاد و شبکه فروش در بیمه دی، این همافزایی را عامل کلیدی موفقیت شرکت در فروش و خدمات پس از فروش دانست.
مدیر عامل شرکت بیمه دی با تأکید بر اهمیت اقتصاد دیجیتال در فضای کنونی کسبوکار، بیان کرد: حرکت بهسوی ارائه خدمات بر بسترهای الکترونیکی دیگر یک انتخاب یا اقدام نمایشی نیست، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر هست.
عبداللهی اظهار دارای بود: بیمه دی نیز با راهاندازی سوپراپلیکیشن «دِیدار» گامهای مؤثری در این مسیر برداشته و موفق به افزایش رضایت بیمهگذاران و گسترش حوزه فعالیت نمایندگان در وسعت بیشتر شده هست.
دیدگاهها