به گزارش پول و تجارت، در این سفر که با همراهی دکتر محمدحسن تدینی معاون فنی بیمههای اشخاص، عباس عمرانپور معاون فنی بیمههای اموال و مسئولیت و چندین از مدیران ستادی انجام گردید، دکتر رضا جعفری از شعب استاد شهریار، مسجد کبود و تخصصی بیمههای عمر و پسانداز تبریز بازدید و با رؤسای این شعب، حسن آروانه، حسین صادقی و شاهین بخششی دیدار و به گفتوگو پرداخت.
مدیرعامل بیمه دانا در جریان این بازدیدها، از نزدیک در جریان مشکلات و انتظارات کارکنان و بیمهگذاران قرار گرفت و ضمن تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با ذینفعان و نقش این تعاملات در بهبود خدمات بیمهای، از تلاشهای کارکنان شعب در خدمترسانی صادقانه و حرفهای به مردم قدردانی کرد.
وی در جمع کارکنان شعب تبریز با اشاره به جایگاه ویژه منابع انسانی در مسیر تعالی سازمانی بیان کرد: مهمترین سرمایه بیمه دانا، نیروی انسانی پرتلاش و متعهد آن هست. همکاران در سراسر کشور با تلاش شبانهروزی خود، برند بیمه دانا را زنده نگه داشته و همواره در خط مقدم خدمترسانی به مردم ایستادهاند.
ایشان در ادامه با تأکید بر اهمیت رضایت بیمهگذاران اظهار دارای بود: انتظارات و مطالبات مردم برای بیمه دانا یک فرصت هست نه تهدید، چراکه از دل همین تعاملات امکان دارد مسیر بهبود و ارتقای خدمات را شناسایی کرد. رسالت شرکت بهعنوان یک بیمهگر این هست که با گوش سپردن به صدای بیمهگذاران، بیش از پیش در خدمت جامعه باشد.
مدیرعامل بیمه دانا نیز افزود: ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سرعت پاسخگویی، راهبردی هست که باید در همه شعب دنبال شود تا بیمهگذاران احساس کنند، بیمه دانا در همه شرایط، همراه مطمئن آنان هست.
این سفر در راستای رویکرد مدیریتی بیمه دانا مبنی بر حضور میدانی، شنیدن مستقیم دیدگاههای کارکنان و بیمهگذاران و تقویت پیوند سازمان با شبکه خدمترسانی انجام گردید و نتایج آن نیز بهعنوان بخشی از برنامههای ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای بیمهای هموطنان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
دیدگاهها