تعهدات فروش ری‌را به صفر رسید/ اجرای برنامه جدید فروش به‌زودی
کد خبر : ۸۰۹۲۳۰
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۱۸
-
زمان : ۱۲:۵۴
|
دسته بندی: خودرو

تعهدات فروش ری‌را به صفر رسید/ اجرای برنامه جدید فروش به‌زودی

مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایران‌خودرو از اتمام تعهدات فروش محصول ری‌را و اجرای طرح جدید عرضه در آینده نزدیک خبر داد.

ایکوپرس- مزدک زرین‌بخش در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز افزود: ری‌را تنها یک محصول نیست، بلکه نشان‌دهنده تحول فرهنگی در نگاه ایران‌خودرو به رضایت و خشنودی مشتریان هست؛ حرکتی از رویکرد سنتی تولیدمحور به سمت کیفیت‌گرایی و مشتری‌مداری پایدار. در این تحول، مرکز رضایت و خشنودی مشتریان نقش محوری ایفا کرده و با ایجاد پلی مستقیم بین بازخورد‌های میدانی مالکان و تصمیم‌سازان فنی، مسیر توسعه و بهبود ری‌را را بر اساس تجربه واقعی مشتری هدایت کرده هست.

وی ادامه داد: این همکاری عملیاتی به اجرای پروژه‌های کیفی مشخصی منجر شده هست. «طرح مراقبت» برای نظارت مستقیم بر تجربه مالکان نخستین خودروها، تضمین تعویض موتور در صورت بروز نقص فنی تا پیمایش ۱۰ هزار کیلومتر، اجرای فراخوان‌های پیش‌گیرانه و تست‌های میدانی فشرده در اقلیم‌های مختلف، شامل این اقدامات قرار دارای بود.

ارقامی که از بهبود کیفیت حکایت دارند

زرین‌بخش از رضایت بالاتر مشتریان ری‌را از میانگین شاخص رضایت مشتریان از کیفیت (CSAT) خبر داد و بیان کرد: این شاخص به ۷۷.۲ درصد رسید که از میانگین ۷۳.۴ درصدی محصولات ایران‌خودرو پیشی گرفته هست.

وی با بیان این‌که تعداد ایرادات گزارش‌شده توسط هر مشتری (IQS) کاهش قابل توجهی یافته، افزود: آمار شکایات مشتریان در فاصله فروردین تا شهریور ۱۴۰۴، کاهشی ۵۲ درصدی را تجربه کرده هست. این روند نزولی، اثربخشی اقدامات اصلاحی در حوزه‌های فنی و خدمات را به خوبی نشان می‌دهد.

به گفته وی، ری‌را امروز به نمادی از بلوغ فرایندی، پاسخ‌گویی شفاف و عزم جدی ایران‌خودرو برای گذار به سمت خشنودی پایدار مشتری تبدیل شده هست.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه