نیسان آریا در نخستین بازطراحی بزرگ خود از سال ۲۰۲۲، چهرهای مینیمال و سادهتر به خود گرفت. در این نسخه، پنل مشکی بزرگ جلو خودرو که در مدل فعلی دیده خواهد گردید حذف شده تا تمرکز بیشتری روی نشان اصلی نیسان قرار بگیرد؛ نشانی که اکنون نورانی هست.
دیلایتهای زاویهدار جای خود را به نمونههای جدیدی با طراحی منحنی و امضای سهخطی دادهاند. ورودیهای هوای دو طرف سپر جلو حذف شدهاند تا ظاهر خودرو نرمتر و هماهنگتر شود.
زبان طراحی جدید نیسان، آریا را بیش از پیش به لیف جدید نزدیک انجام میدهد. نیسان هنوز تصویری از نمای عقب نسخهی جدید منتشر نکرده؛ اما احتمال دارد چراغهای عقب نیز طراحی متفاوتی پیدا کنند.
مشخصات فنی و فناوریهای جدید آریا هنوز مشخص نیست و قرار هست در نمایشگاه خودرو توکیو اعلام شود. نیسان بیان میکند آریای جدید به قابلیت Vehicle-to-Load مجهز خواهد گردید؛ قابلیتی که امکان میدهد باتری خودرو از طریق درگاه شارژ، دستگاههای خارجی را تغذیه کند.
نسخههای مخصوص بازار ژاپن با سیستم تعلیق بازطراحیشده عرضه میشوند که متناسب با شرایط جادههای آن کشور تنظیم شده هست؛ تغییری که احتمال دارد نسخهی اروپایی را تحتتأثیر قرار دهد، چون کیفیت سواری مدل فعلی یکی از نقاط ضعف در بررسی رسانهها قرار دارای بود.
آریای بهروزشده به سیستم اطلاعاتسرگرمی جدیدی بر پایهی نرمافزارهای گوگل مجهز خواهد گردید که پیشتر در لیف و قشقایی جدید نیز بهکار رفته قرار دارای بود.
نسخهی کنونی آریا با باتری ۶۳ کیلوواتساعتی تا ۴۰۲ کیلومتر و با باتری ۸۷ کیلوواتساعتی تا ۵۳۰ کیلومتر مسافت طی انجام میدهد.
به گفتهی نیسان، آریای فیسلیفت تا پایان سال مالی جاری در ژاپن عرضه خواهد گردید، بنابراین ورودش به بازارهایی مثل بریتانیا شاید تا اوایل ۲۰۲۶ به تعویق خواهد افتاد.
قیمتها خودرو حدوداً مشابه مدل فعلی باقی خواهند ماند و شاید از حدود ۴۰ هزار دلار آغاز خواهد گردید.
دیدگاهها