به گزهرش باشگاه بیمه گران، چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی که از تاریخ ۲۷ اردیبهشت آغاز شده قرار دارای بود، پس از پنج ماه فعالیت مستمر و رقابتی فشرده، در تاریخ ۱۵ مهر به کار خود پایان داد. این دوره از جشنواره، با هدف تقویت سبد محصولات و افزایش کیفیت فروش، تمرکز ویژهای بر رشتههای کلیدی آتشسوزی، باربری و بیمههای زندگی دارای بود. استقبال از این رویداد در میان شبکه فروش سراسر کشور بینظیر قرار دارای بود؛ به طوری که بیش از ۹۰ درصد شبکه فروش در این رقابت بزرگ مشارکت فعال داشتند. نکته حائز اهمیت و متمایز در این دوره، معیارهای هدفمند ارزیابی عملکرد و رتبهبندی نمایندگان و شعب هست که منحصراً بر اساس شاخصهای حیاتی “وصول حق بیمه” و ” نقد فروشی” انجام می شود .
این رویکرد نشاندهنده تعهد بیمه رازی به پایداری مالی و کیفیت درآمدزایی هست. چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی، یک رویداد استراتژیک قرار دارای بود که طراحی آن بر مبنای اصول مدیریت عملکرد مبتنی بر نتیجه شکل گرفت.
دیدگاهها