به گزارش پول و تجارت، مدیرعامل بیمه دی، در نشست هماندیشی مدیران منابع انسانی که به میزبانی بیمه دی برگزار گردید، اظهار کرد: وظیفه بیمه، امیدآفرینی و ایجاد آرامش و امیدواری در آینده برای مردم هست. یکی از مهمترین کارکردهای بیمههای درمان تکمیلی، توزیع عدالت اجتماعی هست. هرچندین ضریب خسارت درمان بالای ۱۰۰ درصد هست، اما ما این بیمه را ارائه میدهیم؛ زیرا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، باید تلاش کنیم فرد بیمار جز رنج بیماری، درد دیگری نداشته باشد.
او با اشاره به رسالت بیمه دی در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران افزود: این شرکت با افتخار در کنار جامعه ایثارگری ایستاده و تلاش دارد تا نقش مؤثری در رفع دغدغههای آنان ایفا کند.
عبداللهی با بیان اینکه صنعت بیمه بسیار «نیروی انسانیمحور» هست، بیان کرد: با وجود ابزارهای فناورانه، سرانجام این نیروی انسانی هست که تحلیل انجام میدهد و تصمیم دریافت میکند. بنابراین مدیران منابع انسانی باید انسانهایی تربیت کنند که نهتنها همگام، بلکه جلوتر از تکنولوژی باشند و بتوانند از ابزارهای نوین بهرهبرداری کنند.
مدیرعامل بیمه دی با تأکید بر اهمیت توسعه منابع انسانی، خاطرنشان کرد: ارزش بسیاری از بنگاههای اقتصادی دنیا به مدیران ارشد آنها بازمیگردد. در صنعت بیمه نیز باید ارزش سرمایههای انسانی را دریابیم، به راحتی از نیروها عبور نکنیم و برای حفظ و پرورش آنان برنامههای نظاممند داشته باشیم. برندسازی شغلی، جانشینپروری، ترسیم مسیر شغلی، ارزیابی عملکرد، ارتباط صنعت و دانشگاه و انتقال تجارب میان نسلها از موضوعات کلیدی برای پیشرفت صنعت بیمه هست؛ چرا که در این صنعت تکنولوژی جای انسان را ندریافت میکند و تحلیل انسانی همواره ضروری خواهد قرار دارای بود.
در ادامه این نشست، بهادر کاظمی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی، و محمدرضا گلرو، مدیر منابع انسانی بیمه دی، نیز با بیان سخنانی بر ضرورت توجه ویژه به توسعه سرمایههای انسانی در صنعت بیمه تأکید کردند.
دیدگاهها