شناسایی ظرفیت‌های شبکه فروش در آزمون علمی سرآمدان ویژه نمایندگان بیمه سرمد
کد خبر : ۸۱۱۰۰۴
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
-
زمان : ۰۸:۲۷
|
دسته بندی: بیمه

شناسایی ظرفیت‌های شبکه فروش در آزمون علمی سرآمدان ویژه نمایندگان بیمه سرمد

به دنبال برگزاری موفق دو دوره «آزمون علمی سرآمدان» ویژه پرسنل بیمه سرمد و در راستای ارتقای سطح علمی و مهارتی شبکه فروش شرکت، آزمون علمی «سرآمدان» "ویژه نمایندگان بیمه سرمد" در سراسر کشور امروز به‌صورت آنلاین برگزار گردید.؛

به گزارش پول و تجارت، به دنبال برگزاری موفق دو دوره «آزمون علمی سرآمدان» ویژه پرسنل بیمه سرمد و در راستای ارتقای سطح علمی و مهارتی شبکه فروش شرکت، آزمون علمی «سرآمدان» “ویژه نمایندگان بیمه سرمد” در سراسر کشور امروز به‌صورت آنلاین برگزار گردید.

هدف از برگزاری این آزمون، شناسایی ظرفیت‌های علمی نمایندگان، برنامه‌ریزی مؤثر برای آموزش‌های آتی و توانمندسازی هرچه بیشتر شبکه فروش در سراسر کشور هست و نتایج این آزمون مبنای طراحی دوره‌های آموزشی تخصصی و ارتقای سطح دانش نمایندگان قرار خواهد گرفت.

محسن بزرگ‌زاده، معاون بازاریابی و شبکه فروش شرکت بیمه سرمد در حاشیه برگزاری این آزمون با اشاره به اهمیت توسعه علمی و حرفه‌ای نمایندگان و شبکه فروش در شرکت‌های بیمه اظهار دارای بود: توسعه علمی و حرفه‌ای نمایندگان در مسیر تحقق شبکه فروش توانمند و دانش‌محور از اولویت‌های معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد هست. برگزاری آزمون سرآمدان فرصتی ارزشمند برای شناسایی نقاط قوت و نیازهای آموزشی نمایندگان فراهم انجام می‌دهد تا بتوانیم برنامه‌های آموزشی آینده را بر اساس واقعیت‌های میدانی و با هدف ارتقای کیفیت خدمات بیمه‌ای طراحی و اجرا کنیم.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه