حالا می‌توانید «لینک‌های اسپانسری» را در گوگل مخفی کنید
کد خبر : ۸۱۱۰۳۳
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
-
زمان : ۰۸:۵۵
|
دسته بندی: فناوری

حالا می‌توانید «لینک‌های اسپانسری» را در گوگل مخفی کنید

گوگل امکان مخفی‌کردن لینک‌های تبلیغاتی را در نتایج جست‌وجوی خود فراهم کرد.

لینک‌های اسپانسری در نتایج جست‌وجوی گوگل حالا واضح‌تر شده و گزینه‌ای تازه برای پنهان‌کردن‌شان اضافه شده هست؛ اما پیش از پنهان‌کردن، همچنان باید آن‌ها را ببینید.

هم‌اکنون، گوگل نتایج تبلیغاتی را به‌صورت جداگانه و با برچسب Sponsored مشخص انجام می‌دهد؛ اما حالا تمام این نتایج در بخشی تاشو در بالای صفحه گروه‌بندی می‌شوند؛ بخشی با یک برچسب بزرگ‌تر که هنگام اسکرول‌کردن نیز در دید باقی می‌ماند.

نمای قدیمی لینک‌های اسپانسری گوگل
نمای قدیمی لینک‌های اسپانسری
نمای جدید لینک‌های اسپانسری گوگل
نمای جدید لینک‌های اسپانسری

در پایین این بخش دکمه‌ای برای پنهان‌کردن تبلیغات قرار دارد، اما برای رسیدن به آن ابتدا باید از کنار تبلیغات عبور کنید. با فشردن دکمه، نتایج تبلیغاتی زیر همان عنوان جمع می‌شوند و با لمس دوباره باز خواهند گردید. گوگل بیان می‌کند این تغییر از حالا روی نسخه‌های دسکتاپ و موبایل در حال انتشار هست.

مقاله‌ی مرتبط
  • داستان برند گوگل؛ از استارتاپی کوچک تا حکمرانی بر دنیای وب

در سال‌های اخیر، گوگل تلاش کرده تبلیغاتش بیش‌ازپیش شبیه نتایج اصلی به نظر برسند؛ موضوعی که بارها باعث واکنش کاربران شده هست.

گوگل از حدود سال ۲۰۲۰، عبارت Ads را با Sponsored جایگزین کرد. غول جست‌وجو بیان می‌کند هدف از تغییر جدید «سهولت در ناوبری» هست.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه