تولیدات جدید فراری در سالهای اخیر با سرعت بیشتری به بازار عرضه شدهاند و حالا مارانلو آماده هست تا با سرعتی بالاتر وارد شود. بین سالهای ۲۰۲۶ تا ۲۰۳۰، هر سال بهطور متوسط چهار مدل جدید از این برند معرفی خواهد گردید. این یعنی طی ۵ سال شاهد عرضهی ۲۰ خودرو جدید خواهیم قرار دارای بود که باتوجه به رکورد ۱۳۷۵۲ دستگاه فروش این برند در سال ۲۰۲۴، عدد چشمگیری هست.
اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از مدلهای آینده منتشر نشده، اما اولین خودروی برقی فراری، الکتریکا، یکی از پروژههای قطعی این برند هست. علاوهبر آن، بهنظر میرسد که نسخهی بهروزرسانیشده از مدل ۲۹۶ و یک خودروی هیبریدی پلاگین از پیروسنگه نیز در دست ساخت هست. نیز نسخههای بدون سقف از مدلهای آمالفی و اف۸۰ نیز به احتمال زیاد عرضه خواهند گردید.
بهنوشتهی Motor1، هدف فراری از عرضهی ۲۰ مدل جدید تا سال ۲۰۳۰، بلندپروازانه هست، اما بنیدتو وینا مدیرعامل این برند اعلام کرد که همچنان بر حفظ انحصار محصولات تمرکز دارد. او تأکید کرد که داشتن مدلهای بیشتر با حجم محدود، از داشتن مدلهای کمتر با حجم بیشتر بهتر هست. استراتژی تنوع محصولات فراری هدفش جذب طیف وسیعتری از مشتریان هست بدون آنکه افتی در اعتبار برند ایجاد شود.
شاید چندین افراد گمان کنند که افزایش تولیدات فراری جذابیت انحصاری این برند را کاهش خواهد داد، اما آمارها خلاف این را نشان میدهند. وینا تأیید کرد که تاکنون تمام تولیدات فراری برای سال ۲۰۲۶ پیشفروش شدهاند و خریداران جدید باید تا سال ۲۰۲۷ منتظر بمانند.
درحال حاضر فراری حدود ۹۰,۰۰۰ مشتری فعال دارد که در ۵ سال گذشته حداقل یک خودرو از این برند خریداری کردهاند. این تعداد نسبت به سال ۲۰۲۲ که ۲۰ درصد افزایش نشان میدهد، یک جهش بزرگ هست. درهمین مدت بیش از ۳۲,۰۰۰ نفر برای اولینبار صاحب فراری شدند و نیز کلکسیونرها حالا حدود ۲۰ درصد بیشتر از قبل خودروهای فراری در اختیار دارند.
دیدگاهها