مالتیویز اینترنشنال (شرکت مادر داریا)، مستقر در دبی، خود را بهعنوان یک بازیگر نوظهور در نقطهی تلاقی فناوری گوشیهای هوشمند و یکپارچهسازی با وب ۳ (Web3) معرفی انجام میدهد.
مالتیویز با برند اصلی خود، «داریا»، چشمانداز بلندپروازانهای را دنبال انجام میدهد: بازتعریف تعاملات دیجیتال بهگونهای که هر فعالیت آنلاین برای کاربران و کسبوکارها ارزش واقعی ایجاد کند و سرانجام، کسب درآمد از اینترنت را برای همهی مردم فراهم کند.
محور اصلی فعالیت مالتیویز، گوشیهای هوشمند داریا باند هست که با هدف ادغام عمیق با پروتکلهای وب ۳ طراحی شدهاند.
مدل پرچمدار داریا باند ۲ به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و پردازندهی دیمنسیتی ۸۳۵۰ مجهز هست. مالتیویز بیان میکند طراحی این گوشی توانست جوایز معتبری مانند Red Dot و iF Design Award را در سال ۲۰۲۵ کسب کند.
داریا بیان میکند تمایز اصلی گوشیهایش، اکوسیستم نرمافزاری مبتنیبر پاداش هست که شامل چندینین سرویس کلیدی خواهد گردید:
در کنار بازار مصرفکننده، مالتیویز مجموعهای از راهکارهای نرمافزاری سازمانی را با تمرکز بر هوش مصنوعی توسعه داده هست. این محصولات که چندین از آنها تحت برند داریا عرضه میشوند، با هدف توانمندسازی سازمانها برای تصمیمگیری هوشمندانهتر و بهینهسازی فرآیندها طراحی شدهاند.
مهمترین محصولات این بخش عبارتاند از:
پرداختهای امن تسکهاب با فیرشیر انجام خواهد گردید؛ بدین صورت که منابع مالی در دست فیرشیر باقی میماند تا پروژه انجام و تایید شود. این کار ریسک کلاهبرداری را تا حد ممکن کاهش میدهد.
مالتیویز سرویس دیگری به نام ROSA دارد که به کسبوکارها خدمات ایجنت هوش مصنوعی ارائه میدهد. تحویل زیرساختهای هوش مصنوعی بسته به مقیاس شرکت، از AI بر بستر کلاد تا سرورهای بزرگ و ترکیب CPU و NPU در محل شرکت انجام خواهد گردید.
هدف اصلی روزا بیز بهعنوان زیرمجموعهی مالتیویز، اضافهکردن ایجنتهای هوش مصنوعی به وبسایتهای سنتی کسبوکارها هست. ایجنت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان هست، اطلاعات محصولات را میدهد، در صورت نیاز تیکت صادر انجام میدهد و تلاش انجام میدهد تا مشکلات مشتریان را حل کند. در صورت حلنشدن مشکل، ایجنت مشتری را به بخش پشتیبانی انسانی ارجاع میدهد. این قابلیت افزونبر وبسایت، روی واتساپ و ایمیل نیز ارائه خواهد گردید.
هماکنون از دستگاههای مجهز به کارت گرافیک انویدیا استفاده خواهد گردید. این سیستمها امکان داردند بدون نیاز به زیرساختهای ابری کار خود را انجام دهند.
مالتیویز بیان میکند در حال حرکت به سمت استفاده از NPU و CPU به جای GPU هست تا دستگاههای ارزانتر و سادهتری ارائه دهد که در فضاهایی مانند لپتاپ قابل پیادهسازی باشند.
برای شرکتهای بسیار بزرگ (انترپرایز) که نیاز به دیتاسنتر دارند، خانوادههای Nvidia B و H پوشش داده خواهد گردید.
مالتیویز بیان میکند با فعالیت در بیش از ۷۶ کشور و همکاری با بیش از ۵۰ شریک تجاری، بهدنبال ایجاد یک اکوسیستم منحصربهفرد هست و میخواهد نقش مهمی در بازار رو به رشد محصولات مبتنیبر وب ۳ و راهکارهای هوش مصنوعی ایفا کند.
دیدگاهها