یوتیوب این هفته از طراحی جدید ویدیوپلیر خود رونمایی کرد؛ تغییری که با هدف ایجاد محیطی تمیزتر و غوطهورکنندهتر برای تماشای ویدیوها انجام شده هست. این بهروزرسانی شامل کنترلهای بازطراحیشده و آیکونهای جدیدی هست که تجربهی کاربری را از نظر بصری رضایتبخشتر میکنند و درعینحال محتوای کمتری را میپوشانند.
یوتیوب از اوایل امسال آزمایش تغییرات ویدیوپلیر خود را آغاز کرده قرار دارای بود و حالا تصاویر منتشرشده از نسخهی جدید نشان میدهد دکمههای گرد با کمی شفافیت به طراحی اضافه شدهاند. البته این جلوهی شیشهای شدت طراحی Liquid Glass اپل را ندارد، اما حس مدرن و لطیفی به رابط کاربری میبخشد.
تغییرات ویدیوپلیر یوتیوب فقط به ظاهر محدود نخواهد گردید؛ یوتیوب اعلام کرد قابلیت دو ضربه برای جلو زدن هم مدرنتر شده هست و دیگر مزاحم تجربهی تماشای ویدیو نخواهد قرار دارای بود. نیز، بخش پاسخها در کامنتها ساختار تازهای پیدا کرده هست تا مطالعهی آنها آسانتر و متمرکزتر شود.
یکی دیگر از جزئیات جالب آپدیت ویدیوپلیر یوتیوب، انیمیشنهای پویا هنگام لایککردن ویدیوها هست. برای مثال، هنگام لایک یک موزیکویدیو، نت موسیقی روی صفحه ظاهر خواهد گردید که حس زندهتری به تعامل کاربران میدهد.
بهگفتهی یوتیوب، نسخهی جدید ویدیوپلیر بهزودی برای تمام کاربران در موبایل، وب و تلویزیون در دسترس قرار خواهد گرفت. این تغییرات نشان میدهد پلتفرم محبوب اشتراکگذاری ویدیو همچنان در مسیر بهبود تجربهی کاربری گام برمیدارد و به جزئیات طراحی اهمیت ویژهای میدهد.
دیدگاهها