به گزارش پول و تجارت، بر اساس شرایط اعلامشده، موعد تحویل خودروها ۱۵۰ روز کاری تعیین شده و متقاضیان امکان داردند با پرداخت پیشپرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای نسخه SX و دو میلیارد تومان برای نسخه TX در این طرح شرکت کنند.
سود تأخیر ۳۵ درصد سالیانه و در صورت انصراف، سود ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده هست. این طرح از هماکنون در نمایندگیهای منتخب مدیران خودرو فعال بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد دارای بود.
مشخصات فنی اکستریم TX
اکستریم TX از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با سیستم سوخت رسانی GDi بهره می برد که توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور نیز از طریق یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شوند. در واقع باید بیان کرد موتور این خودرو دقیقا مشابه تیگو ۸ پرومکس پریمیوم هست، با این تفاوت که اکستریم TX از گیربکس ۸ دنده AT از برند فیوژن انتقال قدرت را به ۴ چرخ انجام میدهد. ابتدا بنا قرار دارای بود این خودرو نیز همانند اکستریم VX با جعبه دنده آیسین عرضه شود؛ اما این امر محقق نشد.
تیم Car.ir شتاب صفر تا صد این کراس اور را در محل پیست آیلند با دستگاه درگی ۷.۷۷ ثانیه ثبت کرده هست. اکستریم TXL در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک بهره می برد. ترمز های این خودرو نیز در هر دو محور از نوع دیسکی هستند.
اکستریم TX با وزن ۱۷۶۵ کیلوگرم، مصرف سوخت میانگین اعلامی ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش سیکل ترکیبی را در کارنامه خود دارد؛ اما پس از تست رانندگی طولانی مدت با این خودرو متوجه خواهید گردید که مصرف واقعی این خودرو به بیش از ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر نیز میرسد.
دیدگاهها