اپل با انتشار بهروزرسانی جدیدی در اسناد پشتیبانی خود، جزئیات بیشتری دربارهی دلیل بروز پیغام Not Delivered در آیمسیج و تبدیل چندین پیامها به SMS یا RCS با حبابهای سبز رنگ منتشر کرده هست. نیز چندین کاربران گزارش دادهاند که پیامهایشان بهجای شماره تلفن، از آدرس ایمیل ارسال خواهد گردید.
بهگزارش مکرومرز، اپل منبع اصلی مشکلات آیمسیج مرتبط با فعالنکردن eSIM هنگام راهاندازی اولیهی آیفون در iOS 26 برمیگردد. اگر کاربران تصمیم بگیرند تنظیم eSIM را بعداً از طریق تنظیمات انجام دهند، آیمسیج بهصورت خودکار فعال نخواهد گردید و احتمال دارد دچار اختلال شود.
اپل برای رفع مشکل آیمسیج پیشنهاد کرده هست کاربران پس از فعالسازی eSIM در تنظیمات، مراحل زیر را انجام دهند:
بهگفتهی اپل، راهکار این شرکت بهویژه برای کاربرانی کاربرد دارد که در هنگام راهاندازی اولیهی گوشی آیفون، مرحلهی فعالسازی eSIM را رد کردهاند. نیز افرادی که اپراتور خود را تغییر دادهاند و eSIM جدیدی تنظیم کردهاند، شاید با همین مشکل مواجه شوند.
این دومین باگ گزارششده دربارهی آیمسیج از زمان انتشار iOS 26 هست. چندینی پیش نیز اپل راهنمایی جداگانهای برای کاربران آیفون منتشر کرده قرار دارای بود که در فعالسازی آیمسیج با شماره تلفن خود دچار مشکل بودند.
دیدگاهها