رفتار اقتصادی و انتظارات جامعه تحت تأثیر رسانه‌ها شکل می‌گیرد
کد خبر : ۸۱۲۶۸۷
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۲۶
-
زمان : ۰۸:۱۵
|
دسته بندی: نوار خبر

رفتار اقتصادی و انتظارات جامعه تحت تأثیر رسانه‌ها شکل می‌گیرد

ویدیو/فرشاد پرویزیان، کارشناس رسانه و اقتصاد در نشست رونمایی از کتاب «رسانه‌ها و بحران‌های مالی» بیان کرد: انتظارات اقتصادی، چه از نوع تطبیقی، آینده‌نگر یا عقلایی باشد، بخش بزرگی از آن در فضای رسانه‌ای شکل دریافت می‌کند.

کد ویدیو
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه