به گزارش پول و تجارت، در این دوره آموزشی که با حضور کارشناسان ۹ شعبه پرداخت خسارت اتومبیل منطقه یک برگزار گردید، شرکت کنندگان با موضوعات تخصصی همچون آییننامهها، قوانین و بخشنامههای مرتبط با خسارت اتومبیل، آشنایی با انواع خودرو و قطعات، بررسی خسارتهای مالی و نیز ارزیابی خسارت و خسارتهای بدنی آشنا شدند.
این برنامه آموزشی با هدف ارتقای مهارتهای کارشناسان و افزایش دقت و سرعت در فرآیند رسیدگی به پروندههای خسارت برگزار گردید.
شرکت بیمه سامان همواره آموزش مستمر کارکنان و شبکه فروش را یکی از ارکان توسعه و کیفیت خدمات خود میداند و برگزاری اینگونه دورهها را در دستور کار دائمی خود قرار داده هست.
دیدگاهها