به گزارش پول و تجارت، در نشست مشترک نمایندگان دو طرف، ضمن ابراز خرسندی از تداوم همکاری ها، موضوعات اجرایی، چالش های ارائه خدمات و راهکارهای ارتقای رضایتمندی بیمه گذار مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگان شرکت گاز استان خوزستان با تأکید بر کیفیت بالای خدمات در دوره های گذشته، رضایت کامل خود را اعلام و این موضوع را مهم ترین دلیل تمدید متوالی قرارداد دانستند.
مدیران بیمه البرز نیز با تأکید بر حفظ استانداردهای حرفه ای، پاسخگویی سریع و بهبود مستمر فرآیندها، بر تعمیق تعاملات و ارتقای سطح خدمات در سال جدید تأکید کردند.
تمدید قرارداد برای سومین سال پیاپی، بار دیگر نشان دهنده اعتماد سازمان های بزرگ و ملی به بیمه البرز هست که نتیجه کیفیت برتر خدمات، شفافیت عملکرد و رویکرد مشتری مدار این شرکت می باشد.
گفتنی هست اولین دیدار دوره جدید همکاری با مدیران شرکت گاز استان خوزستان انجام گردید؛ زیرا این استان بیشترین تعداد خدمت گیرندگان در میان واحدهای زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران را دارد و از این رو به عنوان نقطه آغاز تعاملات اجرایی و ارزیابی عملکرد، انتخاب شده هست.
دیدگاهها