به گزارش پول و تجارت، طرح لیگ ستارگان فروش با هدف تقویت همافزایی، انتقال دانش و افزایش انگیزه در بدنه شبکه فروش، در میان پنج شعبه شمال کشور (ساری، رشت، لاهیجان، چالوس و گرگان) آغاز شده هست. این طرح که ساختاری رقابتی و در عین حال دوستانه دارد، با استقبال چشمگیر شبکه فروش و نمایندگان مواجه شده هست.
سعید اصغری، مدیر شعبه ساری، درباره منشأ این طرح بیان کرد: ریشه این ایده بومیسازی برای رقابت سالم است
وی ادامه داد: ایده اولیه لیگ ستارگان فروش از تجربه موفق گذشته و دستورالعملهای جشنوارههای داخلی الهام گرفته گردید. با همفکری مدیران محترم شعب شمال کشور، ساختاری بومی و جذاب طراحی کردیم تا فضایی رقابتی ایجاد شود. هدف اصلی ما ایجاد سینرژی، تعامل مؤثر و انتقال تجارب نمایندگان توانمند در تسخیر بازارهای جدید هست.
یکی از نقاط قوت این طرح، رویکرد فوتبالی برای افزایش هیجان و طراحی لیگ به سبک فوتبالی هست. مهدی عظیمی، مدیر شعب رشت بیمه رازی بیان کرد: شبکه فروش بیمه رازی همواره از فضاهای شاد، رقابتی و انگیزشی استقبال کرده هست. این طراحی فوتبالی باعث افزایش هیجان و جذابیت شده و لیگ را به حرکتی مؤثر در جهت رشد فروش بیمههای زندگی تبدیل کرده هست.
وی ادامه داد: هدف نهایی این حرکت، جذب پرتفوی سودآور بیمههای زندگی و تقویت جایگاه برند بیمه رازی در سطح ملی هست.
برنامههای آینده: گسترش لیگ و راهاندازی «رازیتِد»
مدیران شعب شمال کشور اعلام کردند در ادامه مسیر، قصد دارند این لیگ انگیزشی را به شعب بیشتری در سراسر کشور گسترش دهند.
به علاوه، طرح آموزشی «رازیتِد» (Razi Ted) با محوریت برگزاری سمینارهای آموزشی به سبک TED و اجرای TEDx فروش، در دستور کار قرار دارد تا دانش تخصصی شبکه فروش بهطور مستمر ارتقا یابد.
مدیران شعب رشت و ساری در پایان ضمن قدردانی از تلاش نمایندگان فعال و شبکه فروش قدرتمند شال کشور، تأکید کردند: تداوم این برنامهها زمینه ساز رشد پایدار و افزایش همدلی و صمیمیت بین شعب و در کل شبکه فروش بیمه رازی خواهد قرار دارای بود.
دیدگاهها