به گزارش پول و تجارت، مجتبی حیدری، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این بازدید طی نشستی با حضور مسئولان شعب و اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان همدان ضمن استماع دیدگاهها و مطالبات نمایندگان، به تشریح سیاستهای کلان شرکت در حوزه جذب پرتفوی و توسعه فروش انواع بیمهنامه ها پرداخت.
مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت توسعه فروش بیمههای خرد به صورت برخط اظهار دارای بود: اختصاص کارمزد در طرحهای فروش برخط به عنوان یکی از برنامههای اصلی شرکت در راستای حفظ و ارتقای درآمد شبکه فروش در نظر گرفته شده هست.
مجتبی حیدری نیز با اشاره به برنامههای آتی شرکت در حوزه تبلیغات و سیاست های ترویجی از اجرای طرحهای تشویقی و جایزه فروش برای نمایندگان برتر خبر داد.
در ادامه این نشست، سید ابراهیم مظهری موسوی، سرپرست معاونت امور استانها و شبکه فروش بیمه آسیا، به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی انجمن صنفی استان پرداخت و با تأکید بر گسترش فعالیت نمایندگان در سایر رشته های بیمه ای، غربالگری نمایندگان با عملکرد ضعیف و پرتفوی پایین را از دیگر برنامههای شرکت عنوان کرد.
در پایان این سفر، مدیرعامل بیمه آسیا به همراه سرپرست معاونت امور استانها و شبکه فروش و مشاور و مدیر حوزه ریاست دفتر مدیرعامل و جمعی از مسئولان استانی، از واحد خسارت شعبه مرکزی همدان بازدید و به صورت میدانی نظرات بیمهگذاران و زیاندیدگان بیمههای اتومبیل را بررسی کردند.
دیدگاهها