به گزارش پول و تجارت، علیرضا حجتی- مدیرعامل بیمه رازی در اولین جلسه بازنگری و ترسیم نقشه راه فروش بیمهنامههای خرد با محوریت بیمههای زندگی با حضور مدیران شعب تهران، مدیر و همکاران مدیریت توسعه کسب و کار الکترونیک با تأکید بر ضعفهای گذشته، از شکلگیری مسیری نو برای آموزش، کوچینگ و تحول در عملکرد نمایندگان سخن بیان کرد.
او ادامه داد: نظر به تجربههای موفق گذشته مسیر مشخصی مبتنی بر آموزش و کوچینگ برای رشد بیمهنامههای خرد، افزایش سطح توانایی نمایندگان طراحی و اجرایی شده که این نقشه راه در بازههای مشخص بازنگری و بهروز خواهد گردید.
حجتی مشکل اصلی در بسیاری از کسبوکارها، شامل در صنعت بیمه را، نبود مسیر مشخص برای شروع دانست و خاطرنشان کرد: آموزشهای مقطعی، بدون پیگیری و استفاده در کار، نتیجهبخش نخواهد قرار دارای بود، از اینرو آموزش باید مداوم، منظم و با پیگیری مستمر همراه باشد تا تبدیل به عادت و مسیر ثابت ذهنی افراد شود.
مدیرعامل بیمه رازی بیان کرد: در مسیر جدید به دنبال شناسایی و استفاده از فضاهای راکد با تکیه بر توان فناوریهای بهروز هستیم و این مهم با دستورکار «حرکت در مسیر رازی برای رازی» همراه خواهد قرار دارای بود.
در پایان، حجتی بر لزوم نگاه جدی به فناوری، آموزش پیوسته، کوچینگ اثربخش، ورود نیروهای تازهنفس، و برنامهریزی منسجم برای حضور مؤثرتر در بازار تهران تأکید کرد و بیان کرد: مسیر جدید در معرفی، فروش و همراهی با بیمهگذاران به صورت پایلوت در تهران اجرایی و نسخه بهروز آن در ماههای آینده در تمام کشور اجرایی خواهد گردید.
دیدگاهها