همکاری اسکای‌روم با بیش از ۶۰ هزار مشتری در حوزه‌های متنوع
کد خبر : ۸۱۴۳۱۳
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
-
زمان : ۱۴:۳۲
|
دسته بندی: اسلایدر

همکاری اسکای‌روم با بیش از ۶۰ هزار مشتری در حوزه‌های متنوع

اسکای‌روم به‌عنوان یکی از بسترهای بومی برگزاری رویدادهای آنلاین، کلاس‌ها و جلسات مجازی، طی سال‌های اخیر توانسته با همکاری گسترده با برندهای شناخته‌شده در حوزه‌های مختلف، اعتبار ارزشمندی را در میان کسب‌وکارها و نهادهای گوناگون کشور به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اسکای‌روم، دامنه‌ی این همکاری‌ها تنها به سطح کسب‌وکارها محدود نبوده و در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و دولتی نیز گسترش یافته هست.

نهادهای اقتصادی تأثیرگذاری چون بانک مرکزی، سازمان خصوصی‌سازی، بورس انرژی ایران، بانک سینا و بسیاری از سازمان‌ها و بانک‌های دولتی و خصوصی، تاکنون هزاران جلسه، نشست و رویداد آنلاین خود را از طریق بستر اسکای‌روم برگزار کرده‌اند. این پلتفرم همچنان به‌عنوان یکی از بسترهای پایدار برای برگزاری جلسات رسمی شناخته خواهد گردید.

نیز همکاری اسکای‌روم با نهادهای دولتی و نیمه‌دولتی، تنها به سازمان‌های اقتصادی محدود نمانده هست. در سال‌های اخیر، مجلس شورای اسلامی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان امور مالیاتی، وزارت بهداشت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و دیگر نهادهای کشور نیز از خدمات اسکای‌روم بهره‌مند شده‌اند.

در اکوسیستم استارت‌آپی کشور نیز، با وجود دسترسی به پلتفرم‌های خارجی، فعالان حوزه کسب‌وکارهای نوین، اسکای‌روم را به‌عنوان ابزار اصلی برگزاری جلسات آنلاین خود برگزیده‌اند. شامل برندهای فعال در این زمینه امکان دارد به دیجیکالا، تپسی، اسنپ‌فود، شیپور، آسیاتک و دیگر استارت‌آپ‌های مطرح اشاره کرد.

در حوزه آموزش نیز، تجربه دوران کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها موجب گردید فرهنگ برگزاری کلاس‌های آنلاین جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. علاوه بر آن، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، مجتمع فنی تهران، سازمان سنجش آموزش کشور، قلمچی و بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دیگر نیز از مزایای اسکای‌روم برای برگزاری کلاس‌ها و رویدادهای خود بهره‌مند می‌شوند.

از جهات دیگر، بسیاری از شرکت‌های صنعتی و تولیدکنندگان محصولات مصرفی شامل گروه گلرنگ، لاستیک بارز، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، شرکت بهنوش ایران و بسیاری از شرکت‎‌های حوزه نفت و پتروشیمی نیز اسکای‌روم را به‌عنوان بستر اصلی جلسات و ارتباطات درون‌سازمانی خود انتخاب کرده‌اند؛

اسکای‌روم با تکیه بر توسعه مستمر محصول و بهبود تجربه کاربران، تلاش دارد هر روز خدماتی کارآمدتر، امن‌تر و منطبق‌تر با نیازهای مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت با سابقه همکاری با بیش از ۶۰ هزار مشتری در حوزه‌های گوناگون، به مسیر رشد و نوآوری خود در فضای آنلاین کشور ادامه می‌دهد.

 

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه