به گزارش پول و تجارت از سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، حسین فرهیدزاده امروز طی نامهای رسمی به مدیران عامل شرکتهای خودروساز تاکید کرد: نظر به فراوانی شکایات اخیر و با عنایت به تذکرات مکرر گذشته، لازم هست شرکتهای خودروساز در اسرع وقت نسبت به بازنگری و اصلاح روشهای مدیریتی فعلی، بهویژه در حوزه خدمات پس از فروش و تأمین بهموقع قطعات یدکی اقدام کنند.
وی افزود: در مورد خودروهای وارداتی نیز بخشی از ارز تخصیصی به واردکنندگان، برای تامین قطعات یدکی در نظر گرفته شده هست؛ بنابراین، هرگونه نقص در عرضه قطعات یا فروش خارج از شبکه رسمی، تخلف محسوب شده و با آن برخورد خواهد گردید.
فرهیدزاده تصریح کرد:بدیهی هست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکتهای خودروساز یا نمایندگیهای آنها در سراسر کشور، بازرسان سازمان حمایت اقدام قانونی لازم را انجام و نتیجه بررسیها را بهصورت مستمر پیگیری خواهند کرد
دیدگاهها