به گزارش پول و تجارت، در این بازدید، خسروشاهی از نزدیک در جریان روند فعالیتها، نحوه ارائه خدمات بیمهای، فرآیند رسیدگی به خسارتها و نحوه تعامل با بیمهگذاران در این شعبه قرار گرفت.
وی ضمن گفتوگو با رئیس شعبه رشت و کارکنان و شبکه فروش شعبه، بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات بیمهای، تسهیل در پرداخت خسارتها و تقویت ارتباط با مردم به عنوان ارکان اعتمادسازی در صنعت بیمه تأکید کرد.
در ادامه این دیدار، مهدی عظیمی رئیس شعبه رشت گزارشی از عملکرد، وضعیت شبکه فروش و برنامههای توسعهای شعبه ارائه کرد.
دیدگاهها