نخستین توئیت قالیباف بعد از ورود به سوئیس درباره مذاکره ایران و آمریکا
کد خبر : ۹۱۵۲۶۳
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۰۶:۱۶
|
دسته بندی: اسلایدر

نخستین توئیت قالیباف بعد از ورود به سوئیس درباره مذاکره ایران و آمریکا

پول و تجارت : قالیباف در بدو ورود به زوریخ سوئیس گفت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند.

به گزارش پول و تجارت به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس تیم مذاکره کننده ایران با آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌«کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند. ‌خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم.»

قالیباف در این مطلب از هشتگ «میناب ۱۶۸» و « به یاد بچه‌های مدرسه میناب» استفاده کرد.

 

نخستین توئیت قالیباف بعد از ورود به سوئیس درباره مذاکره ایران و آمریکا
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه