اسلام‌آباد: نخست‌وزیر و رئیس ستاد ارتش عازم سوئیس شدند
کد خبر : ۹۱۵۲۶۵
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۰۶:۲۲
|
دسته بندی: اسلایدر

اسلام‌آباد: نخست‌وزیر و رئیس ستاد ارتش عازم سوئیس شدند

پول و تجارت : وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: نخست وزیر و رئیس ستاد ارتش برای شرکت در مذاکرات بین ایران و ایالات متحده به سوئیس رفتند.

به گزارش پول و تجارت به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه پاکستان امروز یکشنبه اعلام کرد: اسلام آباد به حمایت از اجرای یادداشت تفاهم بین ایران و ایالات متحده ادامه خواهد داد.

این وزارتخانه تاکید کرد شهباز شریف نخست وزیر و عاصم منیر، فرمانده ارتش برای شرکت در مذاکرات عازم سوئیس شدند.

به گزارش الجزیره، وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد: انتظار می‌رود شریف مذاکرات دوجانبه‌ای با هیئت‌های شرکت کننده داشته باشد.

در حال حاضر هیئت ایرانی به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در زوریخ است و جی دی ونس، معاون دونالد ترامپ درراس هیئت آمریکایی عازم سوئیس شده است. از مسائلی که امروز گفته شده بحث می‌شود پرونده‌ هسته‌ای ایران و موضوع لبنان است و یک جلسه اضطراری به موضوع لبنان اختصاص داده شده است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه