توهم اداره کشور با درهای بسته؛ اگر ارز نیاید چه فاجعه‌ای رخ می‌دهد؟
کد خبر : ۹۱۵۳۱۷
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۰۹:۲۲
|
دسته بندی: نوار خبر

توهم اداره کشور با درهای بسته؛ اگر ارز نیاید چه فاجعه‌ای رخ می‌دهد؟

ویدیو/سعید باستانی می‌گوید تصور اداره اقتصاد با محدود شدن صادرات و درآمد‌های ارزی، یک توهم خطرناک است. به اعتقاد او، حتی در سخت‌ترین شرایط، کشور برای تأمین کالا‌های اساسی و حفظ ثبات اقتصادی ناگزیر به کسب درآمد ارزی از مسیر صادرات است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه