به گزارش پول و تجارت به نقل از مهر، به روایت الجزیره، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: من با وزیر خارجه سوئیس دیدار و در خصوص آخرین تحولات مربوط به ایران و روند آتی و نقش محوری آژانس در این خصوص رایزنی کردم.
وی اضافه کرد: اعطای فرصت به دیپلماسی برای موفقیت در این لحظه حساس مهم است.
لازم به ذکر است هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف و با نشان میناب ۱۶۸ شامگاه شنبه به وقت محلی وارد زوریخ شد تا در نشستهای بورگناشتوک درباره روند اجرای یادداشت تفاهم ایران و آمریکا شرکت کند.
در این نشست ها نمایندگان آمریکا و کشورهای میانجی مانند قطر و پاکستان نیز حضور دارند.
دیدگاهها