اسرائیل به آمریکا چه پیامی درباره لبنان داد؟
کد خبر : ۹۱۵۶۲۸
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۲۳:۴۲
|
دسته بندی: اسلایدر

اسرائیل به آمریکا چه پیامی درباره لبنان داد؟

پول و تجارت : شبکه ۱۲ مدعی شد تل‌آویو موضوع عقب‌نشینی محدود از جنوب لبنان را با واشنگتن مطرح کرده است.

به گزارش پول و تجارت به نقل از فارس، شبکه ۱۲ اسرائیل شامگاه امروز یکشنبه مدعی شد رژیم صهیونسیتی به آمریکا اطلاع داده که امکان عقب‌نشینی‌های محدود از لبنانبه عنوان «نشانه‌ای از حسن نیت» وجود دارد.

به گفته این شبکه، اسرائیل به آمریکا گفته که بر حفظ «خط زرد» در جنوب لبنان تأکید دارد؛ این خط، مناطقی است که صهیونیستها در جنگ اخیر اشغال کرده‌اند.

این شبکه در عین حال گفته آمریکا تا کنون از اسرائیل نخواسته از جنوب لبنان عقب‌نشینی کند.

به گفته این شبکه، اسرائیل در حال بررسی امکان عقب‌نشینی از «قلعه الشقیف» در جنوب لبنان است.

خلیل نصرالله، تحلیلگر لبنانی در واکنش به این ادعا گفت که عقب‌نشینی از ارتفاعات الشقیف، در اصرار ایران بر پایان دادن به جنگ و زمان‌بندی خروج کامل ارتش اسرائیل تغییر ایجاد نخواهد کرد.

به گفته نصرالله، مسئله مهمی وجود دارد؛ ارتش اسرائیل در آنجا مستقر نیست و ماندن آن به معنای خسارات بیشتر برای صهیونیستهاست.

 

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه