اولین واکنش سوئیس بعد از مذاکرات ایران و آمریکا
کد خبر : ۹۱۵۷۶۸
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
-
زمان : ۱۰:۵۴
|
دسته بندی: اسلایدر

اولین واکنش سوئیس بعد از مذاکرات ایران و آمریکا

پول و تجارت : وزارت امور خارجه سوئیس با استقبال از پیشرفت سازنده در گفتگوهای میان میانجی‌ها، ایران و آمریکا گفت: آماده حمایت از این فرآیند هستیم.

به گزارش پول و تجارت به نقل از تسنیم، وزارت امور خارجه سوئیس اعلام کرد: ما از پیشرفت سازنده‌ای که در جریان مذاکرات دیپلماتیک بین میانجیگران، ایران و ایالات متحده، حاصل شده، استقبال می‌کنیم.

وزارت امور خارجه سوئیس گفت: از پیشرفت سازنده در گفتگوهای میان میانجی‌ها، ایران و آمریکا استقبال می‌کنیم و همچنان آماده حمایت از این فرآیند هستیم.

دو کشور قطر و پاکستان به عنوان میانجیگران مذاکرات ایران و آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کردند: نخستین دور گفت‌وگوهای سطح‌عالی در چارچوب «یادداشت تفاهم اسلام‌آباد» با مشارکت نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده آمریکا و دو طرف میانجی، یعنی دولت قطر و جمهوری اسلامی پاکستان، در بورگن‌اشتوک سوئیس به پایان رسید.

روز نخست نشست دریاچه لوسرن در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد. پیشرفت‌هایی امیدوارکننده حاصل شده است که از جمله آن می‌توان به ایجاد سازوکاری برای ادامه گفت‌وگوهای فنی اشاره کرد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه