هیئت ایرانی ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد
کد خبر : ۹۱۵۷۷۷
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
-
زمان : ۱۱:۱۲
|
دسته بندی: اسلایدر

هیئت ایرانی ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد

پول و تجارت : هیئت مذاکره کننده ایرانی از ساختمان محل برگزاری مذاکرات در سوئیس خارج شد.

به گزارش پول و تجارت به نقل از تسنیم، هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود 18 ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.

هیأت ایرانی در جریان این مذاکرات در نشست‌های دوجانبه و چهارجانبه با حضور هیأت آمریکا و میانجی‌گران پاکستانی و قطری شرکت و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره روند اجرای یادداشت تفاهم و شرایط ورود به مذاکرات توافق نهایی مطرح کرد.

قطر و پاکستان پس از پایان رایزنی‌ها با صدور بیانیه‌ای مشترک، از توافق طرف‌ها بر سر نقشه‌راه 60 روزه، تشکیل کمیته عالی و آغاز کارگروه‌های فنی خبر دادند. بر اساس این بیانیه، گفت‌وگوهای فنی تا پایان هفته در بورگن‌اشتوک ادامه خواهد یافت.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه