کنایه آذری جهرمی به ترامپ/ نکشیمون پیروز!
کد خبر : ۹۱۶۰۴۹
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
-
زمان : ۲۲:۵۶
|
دسته بندی: اسلایدر

کنایه آذری جهرمی به ترامپ/ نکشیمون پیروز!

پول و تجارت : وزیر ارتباطات دولت روحانی، با کنایه به رئیس جمهور آمریکا در کانال تلگرام خود نوشت: تنگه بسته و مجدد باز شد، تحریم نفت ایران معلق شد.

به گزارش پول و تجارت  محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی، در کانال تلگرام خود نوشت:

تنگه باز بود، نفت ایران تحریم بود.

تنگه بسته و مجدد باز شد، تحریم نفت ایران معلق شد.

البته که ترامپ پیروز جنگ شده است، نکشیمون پیروز!

 

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه