به گزارش پول و تجارت به نقل از ایسنا، رئیس جمهور آمریکادر کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «خودروسازان برنامههایی برای تغییر کاربری کارخانهها دارند. ما قصد داریم سلاحهایی از جمله موشکهای پاتریوت، موشکهای تاماهاک و موارد دیگر تولید کنیم.»
طبق گزارشهای متعدد رسانهای، درگیری با ایران زرادخانههای ایالات متحده را به طور قابل توجهی تخلیه و خطر جنگهای جدید را ایجاد کرده است.
در ماه آوریل، کانالهای تلویزیونی ایالات متحده ادعا کردند که تنها در هفت هفته، ایالات متحده تقریباً نیمی از ذخایر موشکهای پاتریوت و حدود ۳۰ درصد از موشکهای تاماهاک خود را استفاده کرده است.
دیدگاهها