روایت تازه از عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس/ بقایی: پس از تهدیدات آمریکا نشست چهارجانبه تشکیل نشد
کد خبر : ۹۱۶۲۱۷
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۱:۳۲
|
دسته بندی: اسلایدر

روایت تازه از عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس/ بقایی: پس از تهدیدات آمریکا نشست چهارجانبه تشکیل نشد

پول و تجارت : سخنگوی وزارت خارجه روایتی از عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس مطرح کرد.

به گزارش پول و تجارت به نقل از تسنیم، اسماعلی بقایی درباره عدم حضور ایران در نشست چهارجانبه در سوئیس گفت: جلسه چهارجانبه با ایران و آمریکا و دو میانجی یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد و قرار شد با وقفه نیم ساعته ادامه پیدا کند، اما در همین فاصله با تهدیدات آمریکا مواجه شدیم و نشست چهارجانبه تشکیل نشد و ادامه مذاکرات با میانجی‌ها صورت گرفت. ما هیچ تماس مستقیم دیگری با آمریکا نداشتیم. مصحلت این بود از طریق میانجی به تبادل پیام ادامه دهیم.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه