بقایی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات آسیب‌دیده نداریم/ در این خصوص هیچ شیوه‌نامه‌ای وجود ندارد
کد خبر : ۹۱۶۲۱۹
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۱:۳۹
|
دسته بندی: اسلایدر

بقایی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات آسیب‌دیده نداریم/ در این خصوص هیچ شیوه‌نامه‌ای وجود ندارد

پول و تجارت : بقایی گفت: ما نه دیداری با مدیرکل آژانس داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات هسته‌ای آسیب دیده ایران ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل داریم.

به گزارش پول و تجارت به نقل از فارس، اسماعیل بقایی، سخنگوی دستگاه دیپلماسی در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره نشست سوئیس و ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر موافقت ایران با حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اینکه آیا هیأت ایرانی با گروسی دیدار داشت؟ بیان کرد: خیر. ما نه دیداری با مدیرکل آژانس داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تأسیسات هسته‌ای آسیب دیده ایران ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل داریم. در این خصوص هیچ شیوه‌نامه‌ای وجود ندارد.

وی افزود: به عنوان عضو معاهده منع اشاعه روال جاری را ادامه خواهیم داد و این روال خیلی روشن است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه