چرا ایران در نشست خبری اجلاس چهارجانبه سوئیس شرکت نکرد؟
کد خبر : ۹۱۶۲۲۲
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۱:۴۷
|
دسته بندی: اسلایدر

چرا ایران در نشست خبری اجلاس چهارجانبه سوئیس شرکت نکرد؟

پول و تجارت : اسماعیل بقایی درباره عدم حضور ایران در نشست خبری اجلاس چهارجانبه سوئیس توضیح داد.

به گزارش پول و تجارت به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت خارجه درباره خروج رسانه‌ها از نشست چهارجانبه و عدم حضور ایران در نشست خبری گفت: ما برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی نرفته بودیم. این نشست برای پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل بود و هرآنچه که باعث شود هدف اصلی تحت شعاع قرار بگیرد ضرورت ندارد و احساس کردیم نیاز به چنان برنامه‌های رسانه‌ای نیست.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه