به گزارش پول و تجارت به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت خارجه درباره خروج رسانهها از نشست چهارجانبه و عدم حضور ایران در نشست خبری گفت: ما برای کار رسانهای و تبلیغاتی نرفته بودیم. این نشست برای پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل بود و هرآنچه که باعث شود هدف اصلی تحت شعاع قرار بگیرد ضرورت ندارد و احساس کردیم نیاز به چنان برنامههای رسانهای نیست.
دیدگاهها