نتانیاهو: باید خود را از وابستگی نظامی به آمریکا رها کنیم/ ضرباتی به ایران وارد کردیم و این روند هنوز پایان نیافته است
کد خبر : ۹۱۶۲۸۰
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۳:۴۵
|
دسته بندی: اسلایدر

نتانیاهو: باید خود را از وابستگی نظامی به آمریکا رها کنیم/ ضرباتی به ایران وارد کردیم و این روند هنوز پایان نیافته است

پول و تجارت : نتانیاهو اظهار کرد: از حمایت دوستان آمریکایی خود بسیار قدردانی می‌کنم، اما ما نیاز داریم خود را از وابستگی آزاد کنیم و نظام تسلیحاتی مستقلی بسازیم.

به گزارش پول و تجارت به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات خود با اذعان و تأکید بر اهمیت حمایت‌های آمریکا از تل‌آویو، گفت این رژیم در عین حال نیاز دارد خود را از وابستگی به واشنگتن رها کرده و یک ساختار مستقل تسلیحاتی ایجاد کند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، نتانیاهو در این باره اظهار کرد: از حمایت دوستان آمریکایی خود بسیار قدردانی می‌کنم، اما ما نیاز داریم خود را از وابستگی آزاد کنیم و نظام تسلیحاتی مستقلی بسازیم.

وی همچنین به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و مدعی شد رژیم صهیونیستی ضرباتی به ایران و نیروهای هم‌پیمان آن در منطقه وارد کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تصریح کرد که این روند هنوز پایان نیافته است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر، هم‌زمان با آغاز مسیر مذاکرات و رایزنی‌های سیاسی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، بحث درباره آینده ترتیبات امنیتی و نظامی در منطقه و نیز نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه