دانمارک سفارت خود در ایران را دوباره فعال کرد
کد خبر : ۹۱۶۳۳۲
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۶:۲۰
|
دسته بندی: اسلایدر

دانمارک سفارت خود در ایران را دوباره فعال کرد

پول و تجارت : وزارت امور خارجه دانمارک اعلام کرد که سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیری‌های غرب آسیا، بازگشایی کرده است.

به گزارش پول و تجارت به نقل از شرق، وزارت امور خارجه دانمارکاعلام کرد که سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیری‌های غرب آسیا، بازگشایی کرده است.

وزارت خارجه دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بهبود اوضاع امنیتی در ایران، سفارت در تهران در حال بازگشایی است. سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن در محل سفارت مشغول به کار بوده است.

 

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه