رایزنی ایران و پاکستان برای احیای راهگذر ریلی و اتصال بندرها
کد خبر : ۹۱۶۵۳۳
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
-
زمان : ۱۰:۳۱
|
دسته بندی: بازار مسکن

رایزنی ایران و پاکستان برای احیای راهگذر ریلی و اتصال بندرها

وزیر راه از گفت‌وگو با مقام‌های پاکستانی درباره توسعه همکاری‌ در زمینه حمل‌ و نقل‌ کالا، مرزی و بندری خبر داد.

به گزارش پول و تجارت فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران که به همراه رئیس‌ جمهور به اسلام‌آباد سفر کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران از رایزنی با طرف پاکستانی درباره گسترش همکاری‌ در عرصه‌های حمل‌ و نقل کالا خبر داد.

صادق با توجه به دیدار با مقام‌های پاکستان گفت: در این نشست، موضوع‌های مربوط به پایانه‌های مرزی، احیای راهگذر ریلی میان ایران و پاکستان و توسعه ارتباط‌های بندری میان دو کشور بررسی شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این گفت‌وگوها، گسترش همکاری میان بندرهای کراچی و گوادر با بندرهای چابهار و بندرعباس نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

صادق با توجه به دیدار با حنیف عباسی وزیر راه‌آهن، جام کمال خان وزیر بازرگانی و عبدالعلیم خان وزیر مواصل‌های پاکستان، این گفت‌وگوها را در جهت تقویت همکاری‌های مشترک دو کشور ارزیابی کرد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه