گوشی ردمی K90 اولترا یک فن خنک‌کننده داخلی دارد
کد خبر : ۹۱۶۷۲۰
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
-
زمان : ۲۳:۲۲
|
دسته بندی: اخبار فناوری

گوشی ردمی K90 اولترا یک فن خنک‌کننده داخلی دارد

شیائومی اعلام کرد گوشی هوشمند ردمی K90 اولترا را به‌زودی با فن خنک‌کننده‌ی داخلی رونمایی می‌کند.

شیائومی در حال توسعه‌ی ردمی K90 اولترا به‌عنوان یک گوشی قاتل پرچمدار در بازه‌ی قیمتی ۳٬۰۰۰ یوان (حدود ۴۴۰ دلار) است. غول چینی، هدف از طراحی این محصول را ارائه‌ی عملکرد پایدار در طول زمان‌های طولانی بازی‌کردن اعلام کرده است.

تصاویر منتشر شده از ردمی K90 اولترا، رنگ «نقره‌ای فضایی» (Space Silver) و ماژول دوربین افقی مشابه مدل K90 مکس را نشان می‌دهند.

یک خروجی هوای عریض در زیر ماژول دوربین تعبیه شده که نشان‌دهنده‌ی وجود فن خنک‌کننده‌ی فعال در بدنه‌ی گوشی است. ردمی از معماری خنک‌کننده‌ی مستقل استفاده کرده تا سیستم فعال بدون کاهش ظرفیت باتری یا دوام دستگاه عمل کند.

قلب تپنده‌ی جدیدترین گوشی شیائومی تراشه‌ی Snapdragon 8 Elite است که با سیستم مدیریت حرارتی ارتقایافته همراه شده است. طبق ادعای سازنده، این گوشی می‌تواند در بازی‌های سنگین با بالاترین تنظیمات گرافیکی، تا ۶۰ دقیقه نرخ فریم پایدار را بدون افت فریم حفظ کند.

گزارش‌ها حاکی است که ردمی K90 اولترا به باتری با ظرفیت بیش از ۸٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی مجهز خواهد بود. جزئیات تکمیلی درباره‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی در روزهای آینده و پیش از برگزاری مراسم رونمایی منتشر می‌شود. قیمت گوشی فعلا مشخص نیست.

خانواده ما

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه